Thursday 13 December 2012

write by : teeya @ rieyaa

 hmm .. kenapa hari ni hari yang paling aku mncuriga ken ,. aku tengok care dia layan aku lain dripada yang lain .. bkn cam selalu dia layan aku . hmm .. aku tanak fikir bukan-2 pasal dia . maybe ni cuma pasaan aku .
 hm . care dia layan aku . txt aku . sumpah bukan macam selalu . hm . ke ni bermaksd aku da bosan dengan dia ? hm . tak mungkin , :'( hm . tak mungkin bnda tu terjadi . aku da lama dengan dia . tak ,mngkin psaan aku dekat dia da kosong ?? tawar ? hm . tak mngkin la . aku sayang dia . hm . aku tak tahu kenapa dia da lain .. dia say dia nak berubah ? berubah tapi jangan la layan aku cam nak tanak kenn . aku pun ade perasaan . aku perempuan . hm . dia say dia nak serius dengan aku , nak kawen dengan aku ? aku tak paham . dia nak aku jadi bini dia .  tp dia layan aku camni ? hm .. aku tak fham ape dia nak sampaiken . hm , tanak mesra dengn aku selagi aku takk sah jadi bini dia . hm . tapi b4 ni bole je kitaorang mesra-2 . hm . aku nak dia yang dlu la. :( mane dia yang aku kenal dlu ?aku mmg nak jadi bini dia kalu ade jodoh , tapi . tah la . ssh aku nak cakap . i love him !i need  you i mylife sayang .. i hope lepas ni , jangan la layan i cmni k . hm . i nak kita cam dlu . i cmbru bile tengok org lain mesra . tapi kita ? hm . i know u bukan jenis yang nak mnunjuk , tapi i nak bnda tu sume . hm . i hope u faham, .okey sayang .. iloveyou :( i takan camni kalau u layan i cam  nak tanak . hmm , maafken i key sayang . :(

No comments:

Post a Comment

Followers